Koko perheen illat

Toivoisitko, että alueellamme järjestettäisiin koko perheelle, jokin tietyn teemainen maksuton ilta? Tervetuloa mukaan ideoimaan ja toimimaan yhdessä! Toivotamme aina joukkoomme tervetulleeksi uudet vapaaehtoiset toimijat sekä uudet yhteistyökumppanit! Viimeisin koko perheen tapahtuma oli pääsiäispolku.

Pääsiäispolku 20.3.2024

Latokasken asukaspuistossa klo 17-18.30

Tervetuloa aloittamaan pääsiäisen vietto jo kolmatta kertaa järjestettävästä pääsiäispolusta. Nähdään siis Latokasken asukaspuiston piha-alueella (Lehtikaskentie 7, Espoo) keskiviikkona 20.3.2024 klo 17-19.00!

Järjestämme koko perheen ulkoilu- ja teemailtoja vaihtuvalla ohjelmalla pääasiassa arki-iltaisin tai viikonloppupäivisin. Illoissa voidaan leikkiä, opetella uusia taitoja, kuulla harrasteryhmien esittelyitä tai tutustua uusiin lajeihin. Tapahtumat sopivat koko perheelle ja lapset ovat tapahtumissa vanhempiensa vastuulla.

Jos olet innokas järjestämään tapahtumia kanssamme, niin ota yhteyttä mll.noykkio@gmail.com,

Aikaisemmin olemme järjestäneet muunmuassa

Pääsiäispolku Latokasken piha-alueella keväällä 2022