Perhekahvila

MLL Nöykkiön Perhekahvila Kotikolo

perjantaisin  10.5.2024 asti klo 9.30-11.30 Latokasken asukaspuistossa

Tervetuloa mukaan tapaamaan alueen muita lapsiperheitä!

Tarjolla ilmainen puuroaamupala, pientä ohjelmaa sekä hyvää seuraa. Muutokset ja ajankohtaiset tiedot perhekahvilan facebook-sivuilla (https://www.facebook.com/MllNoykkionPerhekahvilakotikolo).

Kahvilaamme pyörittävät vapaaehtoiset ohjaajat.

Etsimmekin koko ajan lisää ohjaajia, jotta pystymme pyörittämään kahvilaa tulevaisuudessakin! Tervetuloa kaikki uudet vapaaehtoiset mukaan kahvilan pyörittämiseen. Tule mukaan mukavaan ohjaajapiiriimme! Laita sähköpostia yhdistykselle (mll.noykkio@gmail.com) tai pistäydy kahvilla joku perjantai. MLL Uudenmaan piiri järjestää ohjaajille mm. koulutusta, retkiä sekä ilmaisia lippuja erilaisiin tapahtumiin. Tule tekemään lapsen kanssa merkityksellistä vapaaehtoista työtä alueemme hyväksi. Eläkeläiset ovat puolestaan tervetulleita kohtaamaan pikkuväkeä ja aikuisia sekä puuhaamaan alueemme hyväksi. Nähdään kaikki perhekahvilassa!

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.