Perhekahvilan kevään -23 suunnittelua lounassopan äärellä...

14.10.2022

Hei, nyt perhekahvila Kotikolon Pöllövaari huhuilee uusia ohjaajia ensi kevääksi. Perhekahvilahan kokoontuu perjantaisin klo 9.30-11.30 Latokasken asukaspuistossa. Tarjolla on mukavaa seuraa, aamupuuroa sekä mahdollisesti ohjelmaa.

Kokoonnumme suunnittelemaan kevättä -23 Nöykkiön kirjaston monitoimitilaan tiistaina 1.11.22 klo 10-12 lounassopan äärelle. Lapsille omat lelut mukaan! Ilmoittaudu yhdistyksen sähköpostiin (mll.noykkio@gmail.com) 29.10.22 mennessä. Ilmoitathan samalla soppaa syövien lasten lukumäärän sekä allergiat, niin tiedetään tehdä tarpeeksi suuri keitto tarjolle. Tervetuloa mukaan vapaaehtoisten perhekahvilaohjaajien rinkiin! Tehdään Kotikolosta alueellemme yhdessä mukava kohtaamispaikka!